Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
W4.jpg

 נחישות במשפט

מה המשמעות?

במלחמה - נחישות, בתבוסה - מרי, בניצחון - רוחב לב. בשלום - כוונה טובה.

וינסטון צ'רצ'יל

החלטה: חברת עורכי דין עברון -EVRON- יאפשר ללקוחותיו סטנדרט חדש של שירות ותוצאות ללקוח בישראל על ידי רתימה של טכנולוגיות מתקדמות וגיוס הון אנושי מצטיין.

"...ענף עריכת הדין לא עבר שינוי משמעותי וקידום למען רווחת הלקוחות, הוא בעצם פספס את כל המהפכה הטכנולוגית ולכן משרדים ממשיכים להתנהל בצורה פחות יעילה והמשמעות היא שהלקוח מקבל פחות תוצאות, פחות שירות, במחיר גבוה ממה שניתן לגבות באמת.
אנחנו ב EVRON נשנה את המצב..." (עו"ד עברון אייל / 2020)

 

נחישות: אנו מאמינים כי על ידי חריטה של הערך נחישות על דגל המותג EVRON, נייצר הבדל משמעותי עבור לקוחותינו!
ההיסטוריה מלמדת כי ברוב המקרים בהם מתקיים שוויון בין הצדדים או שיש עדיפות לצד אחד – הנחישות מאפשרת להשיג תוצאות מדהימות.
ערך זה מועבר בתרבות הארגונית של EVRON ומיושם כל יום עבור לקוחתנו.

דוגמה: על ידי שימוש במחקרים וידע מצטבר הצלחנו לבנות ללקוח מוביל בתחום הנדל"ן המורכב, מערך חוזים וכן תמיכה משפטית אשר הובילה לקידום שיווק פרויקט הנדל"ן שלו בזמן שיא ובמתח רווחים גבוה מבלי לפגוע בכדאיות הפרויקט עבור הלקוח הסופי.

 

יתרונות EVRON  על פני מתחרים בשוק:

טכנולוגיות תורמות לרווחת הלקוח – מיגור תופעת –'אין מענה' הקיימת בשוק, עדכונים מהתיק וסטטוס הלקוח בזמן אמת, מחקר מעמיק בנושא הישגיות ותוצאות בתחומי העיסוק.
הון אנושי מצטיין – מינימום שנות ניסיון בתחום, ידע מעמיק, ידע יישומי, הכרות מעמיקה עם המוסדות ואישיים מרכזיים
מחלקת מחקר INHOUSE – למען בחינת השוק ונתוניו בכל עת.
עדכונים שוטפים – דואגים ליידע את הלקוח בכל שלב בדרך.
עובדי EVRON עובדים לפי תהליכים מובנים הכוללים בקרה והערכה.

קיום קוד אתי – משמעות קוד אתי לארגון.

הבטחת המותג של EVRON:

נחישות ('פקטור ההבדל') גבוהה בהתנהלות אל מול ענייני הלקוחות בתחומי העיסוק.
להעניק ללקוחות המותג, יחס אישי, שירות בסטנדרט חדש וכן תוצאות חיוביות.
הון אנושי מצטיין בלבד.
יחס אישי, נימוסים אל  מול הלקוחות.
טכנולוגיה בשירות הלקוחות – גיוס טכנולוגיות מתקדמות למען שיפור תוצאות הלקוחות, חווית הלקוח, שירות הלקוח.
אין לחצים מיותרים במעמד המכירה.
אנחנו נכיר את לקוחותינו בשם.
תמיד נחשוב על האינטרסים של הלקוחות בתחומי העיסוק.



עובדי חברת EVRON:

עובדי EVRON מחויבים לקוד האתי של הארגון
עבודה שיטתית ומבוקרת – לפי שיטות עבודה מובנות.
חווית לקוח נעימה – אירוח, נימוסים, שקיפות.
מחויבים לערכי המותג EVRON.




עובדי EVRON יפעלו תמיד בצורה הבאה:

לשמוע ללקוח לפני מענה.
ידע נרחב בפרטי תחום העיסוק.
לא לשוחח בנייד בזמן העבודה.
הכרות אישית מול הלקוחות.
ניקיון ואסתטיקה אישית – הופעה ייצוגית.
חיוך ואנרגיה חיובית.
אחריות אישית למקום העבודה.
הגינות אישית והשתדלות בהתנהלות מול מנהלי החברה, עובדי החברה, לקוחות החברה.

צור קשר עם מומחי המשפט
חברת  עורכי דין ונוטריון - EVRON

משרדי החברה: סניף ראשי הרצליה פתוח מדינת היהודים 85.
סניפים נוספים: חיפה, באר שבע.

משרד עורכי דין ונוטריון עברון משנת 1997

נשמח אם תתקשר או תשלח לנו מייל

09-9509575 פקס

evronlaw1@gmail.com

09-9500090 טלפון ראשי

פנייתך התקבלה בהצלחה